Sorun aynen şöyle arkadaşlar:
Şimdi oyuna girdim menüyü gezerken ses çıkmıyor(ana menü müziği ve herhangi bir bölüme girince çıkan ses hariç.)
Neyse maç yapayım diyorum.Ordada gezerken ses çıkmıyor(arka plan da çalan müzik hariç).
Gene sabrediyorum bu sefer kadroyu ayarlayıp maça giriyorum.Spiker sesi ve top sesleri çıkmıyor.
Bu sefer sinirlenip oyundan çıktım.
Bunların sebebi ne olabilir arkadaşlar?(çünkü;uyuz olmaya başladım artık.)