beyazkaplan arkadaslar ben daha bu oyunda yenıyım benım oyunum korsan fm 7.01 yamasını yukledım oyun benden dvd ıstemeye basladı bunun bır caresı varmı yoksa korsanlara karsı alınmıs bır onlem mı?
FifaMen Crack gerekli,ama bu tür şeylerin paylaşımı yasak.Linki de bilmediğim için sana sadece google dan araştır elbet bulursun derim baba