Necaty Arkadaşlar ben laptop kullanıyorum ve Media Center 2005 dolayısıyla.. IE 7 Eng. bunu kurarken normal bir şekilde kurulum yaptım şimdi ie 7 TR ye geçicem ve kurulumu çalıştırıyorum aynen şunu diyor.. Her yere baktım yok hiç birşey..Bilen varsa..:o
Necaty Ahh bi bulsam Hamit aslında ie kullanmak istemiyorum firefoxtan hası yok ama bazı durumlarda firefoxta olmayan eklentiler ie de oluyo bazı siteleri ie açıyo fln işte..mecburiyetten yinede ilgilendiğin için saol..