Adnan Polat,“F.Bahçe ile puan farkı 2. Çünkü onları yeneceğiz. Bana yukarıdan mesaj geliyor” sözlerinin ardından şimdi de Sarı-Lacivertliler’in önümüzdeki hafta kazanamayacağını ileri sürdü
Süper Lig’de ikinci yarının ilk haftasında oynanan maçların ardından, yaptığı açıklamalarla Fenerbahçeliler’in tepkisini çeken Galatasaray Başkan Yardımcısı Adnan Polat, yine ezeli rakiplerini kızdıracak sözler sarfetti. Konuşmalarının yanlış anlaşıldığını vurgulayan Polat, “Ben sadece futbolcularımıza oynayacakları maçlara konsantre olmalarını söylüyorum. Fenerbahçe Rize deplasmanında da kaybedebilir. Ancak unutulmamalı ki, aradaki puan farkını kapatabilmek için bizim de maçlarımızı kazanmamız şart” diye konuştu. Fenerbahçe tarafından gerek internet sitesinden yapılan açıklama, gerekse yönetici Mahmut Uslu’nun basın mensuplarına verdiği demeçte “Tansiyonu yükseltmekle” suçlanan Polat, ezeli rakiplerine cevap verme gereği duymadığını sözlerine ekledi. Bu arada Adnan Polat Kayseri’de bir yerel televizyonda katıldığı programda Mehmet Özhaseki’den Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal için söz aldıklarını belirtti. Polat, Özhan Canaydın ve Gerets’le hiçbir sorun yaşamadığını da vurguladı.
Bu adamda şeytan taşlar gibi Fener'i taşlıyo.