ertuii arkadaşlar barcelonanın unicef reklamlı yeni sezon forması olan varsa koyablrmi ?? ama 512*512 olması lazm çünkü cm 07 ile atacam.kit raptor benm yüklemiyo face packlerden sonra.data kaydı heralde:D