**‘Seve seve’**
Tugay Kerimoğlu, Yunanistan ve Norveç maçları için milli takıma çağrılırsam "Seve seve gelirim" dedi.
**FANATİK’e konuştu**
FANATİK’İN, İngiltere Premier Ligi’nde sergilediği performansla adeta ikinci baharını yaşayan Tugay Kerimoğlu’nun tekrar A Milli Takım’a dönüş haberi büyük yankı uyandırdı. 37 yaşındaki yıldız oyuncu konuyla ilgili olarak, “Bana Gürcistan maçında jübilem yapılacağı yönünde herhangi bir bilgi ulaşmadı. Sadece bu karşılaşmanın aday kadrosuna alındığımı biliyorum. Milli takımı bırakma kararı almıştım. Ancak Fatih hocamın kafasında beni Yunanistan ve Norveç’le oynanacak maçlar için çağırma düşüncesi varsa tabi ki seve seve gelirim” diye konuştu.
‘Onur duyarım’
Kendisine ihtiyaç duyulması halinde tekrar milli takım forması giymekten dolayı büyük gurur duyacağını ifade eden tecrübeli yıldız, “Benim için onurdur. Çağrılırsam ülkeme hizmet etmekten büyük mutluluk duyarım” diye görüş belirtti. Tugay Kerimoğlu, EURO 2004 elemelerinde Letonya ile İstanbul’da oynanan karşılaşmadan sonra Ay-Yıldızlı formayı gençlerin önünü açmak amacıyla bir daha giymeyeceğini açıklamıştı. Terim’in, Blackburn’de top koşturan Tugay’ı Mart ayındaki iki kritik maçta görevlendirmesinin kesinlik kazandığı öğrenildi.
Fanatik