ertuii arkadaşlar size bi sorum olacak her zamanki gibi:D şu kariyer modda nou camp tribünelri doluyomu yahu?? geçen sezon şamp. oldm. bu sezon ECC de gruptan çktm hala dolmadı...dolarsa ne zaman dolar? teşekkürler...:D