YoungboyS ya arkadaşlar çok yavaş iniyo 15 kb/ sn ile iniyo indirenlerdede öle mi iniyo acaba benim hızım 1024 100 kb/sn ile indirmesi lasım :S edit : Şifreyi pm den yollarmısın
FeNeRKraL arkadaslar bole at at bitmicek :) lutfen fenerkral@msn.com ,,, punisher_gs_1905@hotmail.com ,,,, fenerdi91@hotmail.com ,,, alper_alp_39@hotmail.com adreslerininden birini ekleyiniz ve şifreyi alınız :) ya da bole dewam :D
jakin33 Ellerinize sağlik tek sorum var seyirci sesleri varmi taraftarlar yani ? Yada biz ekleyebilirmiyiz?
_THE_PUNISHER_ fenercag :) yapma kardeş link bozuk olur mu :) çalışıyo sende sorun var taraftar sesleri diğer versiyonda yer alacak çalışmalar başladı ;)
ONUR KANIK statlar çıkmıyor bende. herşeyi harfiyen yaptım. sorun nedir acaba? sadece şükrü saraçoğlu çıkıyor? kitserveride kurdum ama olmuyor **EDİT** sorun süper patch dosyalarını karıştırmam yüzünden oluyormuş çözdüm. güzel yama ellerinize sağlık ;)