Arkadaşlar ben kulup düzenlemek istiyorum ama nereden yapılıyo yada yapılıyo mu ?
walla kardeş sen cm(creation master)dan yapabilrsin istediini
abi cm den klup yaratma war mi
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: