Selamlar,
fifa 06 yı sorunsuzca yükledim, sonra resmi yamayıda yükledim.
soccercenter den indirdiğim tsl nano yu indirip kurdum, herşey sorunsuz hatta cok iyi.
sonra sezon sonunda örenğin,
galatasarayı seciyorum, son maç türkiye kupası macı kupayı alıyorum. ve sazonun bittiğini yeni sezonda bizimle çalışmak istermisiniz gibi biseyler cıkıyor ve ben yine galatasaray da kalmayı tecih ediyorum. sponsoru seciyorum ve kabul ediyorum ama simülasyon %60 larda kalıyor ve oyundan atıyor. 50 kez denedim ama hep oyundan attı bi türlü ikinci sezonu oynayamadım. caresini bilen yardım etsin
tesekkürler
egundemir@gmail.com