gamer1907 Fenerbahçe ile üçüncü sezonda ve 5 yıldızlı bir managerim. 2 Sezonda şampiyonlar ligi şampiyonu, avrupa süper kupa şampiyonu, fortis türkiye kupası şampiyonu ve Turkcell süper lig şampıyonu oldum. Benim anlamadığım, bu sezon (üçüncü sezon yani) şampiyonlar liginde 2 gruba birden sokmuşlar beni. bu nasıl oluyor?
tracymusty bu oyunda fenerbahçe'yi 2 gruba birden dahil edebiliyorlar onun için şaşırma .galiba bu sadece fenere ait bir özellik
serko78 ya arkadaşalr ben bir türlü şampiyonlar ligine nerden gireceğimi bulamadım tsl de şampiyon oldum ama nerden gidecem