Arkadaşlar TSL pankart yaması yükledim bi de bayrak yaması yükleyince fifa07 en favori oynum oldu çünkü gerçekten zevk alarak oynuyorum ; fakat aynı zevki Avrupalı takımlarla oynayınca alamıyorum çünkü bunların pankartları yok...
Şöyle beynelmilel bir pankart yaması olan varsa paylaşıma açabilir mi?