Üç gollük muhteşem dönüşünden sonra önceki gün sakatlanan yıldız futbolcunun durumu ciddi.

İki gün uzak
Ligin ikinci yarısına fırtına gibi başlayan ve Vestel Manisaspor filelerini üç kez havalandıran Mert Nobre’ye nazar değdi. Türkiye Kupası’nda Vestel’le oynanan karşılaşmanın 11. dakikasında sakatlanan ve yerini Burak’a bırakan yıldız futbolcunun durumunun ciddi olduğu bildirildi. Yapılan incelemelerde Brezilyalı futbolcunun belinde spazm ve ödem oluştuğu ortaya çıktı. Aldığı darbe sonucunda belindeki sakatlık nedeniyle hareket edemeyen Sambacı’nın iki gün takımdan uzak kalacağı ifade edildi.
Toraman oynuyor
Siyah-Beyazlı takımın yarın sabah yapacağı çalışmada Nobre bir dizi teste tabi tutulacak. Brezilyalı yıldızın Gaziantepspor maçı kadrosuna alınıp-alınmayacağı bu çalışmada belli olacak. Öte yandan sakatlıkları süren Kleberson, Ali Güneş ve Mustafa Doğan’ın zorlu deplasmanda görev yapamayacakları açıklandı. Bu arada sağ arka adalesinde kas gerilmesi bulunan İbrahim Toraman ile sağ ayağına darbe alan kaptan İbrahim Üzülmez’in Gaziantep’te forma giymesine engel bir durum olmadığı dile getirildi.