gene sorun gene sorun bıktım artık bu sefer de transfer bütçelerinde sorun war şöyleki 1.6 milyon sterline aldığım oyuncu takıma gelince değeri 3.2 milyon oluyor bi bakıyorum bnm ödediğim ücret de 3.2 milyon olmuş:S sora bi kaç oyuncuyu daha denedim misal ardayı chelseayi aldım 7 milyon teklif ederek takıma geldi fiyatı 14milyon oldu bi baktım kasadan 14 milyon çıkmış..
bu sorunu başka yaşayan varmı? hangi packle böyle bir sorun gelmiş olabilir zira oyunun packsiz halinde böle bi sorun yoktu...yardımcı olabilirseniz sevinirim..