yepyeni ve harika bir oynanabilirlik yaması ile geri dönüyorum....şu an deniyorum bi kaç gün içinde buraya ve dosyalar bölümüne eklicem..freekick yamasıda olucak ayriyeten daha zor olucak freekickler..ceza alanı daha kalabalık olucak ve fifa nın hiç bir işe yaramaz kaleyi kaplamayan anlamsız üç kişilik barajları yerine 4 kişilik barajlar olcak..
ayrıca düşük bilgisayarlar için çok gerçekçi çim yaması yaptım..
ve birde eski menü resimleri için yeni menü resimleri hazırladım......