Milanbaros walla kardes napak garibanız:D:D cep telefonu ancak böle çekiyo:D:D ayrıca Maniacmete_ bilmiyodum walla ::: yasak olduunu bilsem koymazdım özür diliyorum yetkililerden
Milanbaros kardes sende yap koy o zaman senle ufak,güzel bi yarışma yapalım ben yeni videoda eklerim kabul edersen msn:baran.ogut@hotmail.com
Milanbaros yok kardes sen yanlış anladın ben öylesine belki aramısda eğlence maksatlı birşeyler:):):)
ŞANLI_ **Uğraşsam yaparım, tınlamıyorum valla =) Çok zor dediğim bi hareket yok ama ii hoş geliştir kendini ;)**
typhlosion yarışma istemişin bizim eski amatör kümenin idmanları 1 aya yakın bi zamanda başlıor şuanda yapabilcek alanım ve fırsatım yok 1 ay dayanırsan koyarız oylamaya :)
Tearaway yakında bende bi videomu cekip koysammı :) bu arada bugün maçta cocua yumruk attım 5 maç ceza yicem ya :(