kemal55 Türk Telekom Lig A'yı yükledim ama 1.Lig den 3 takım neden küme düşmedi çıkanda olmadı:) bu konuda yardımcı olursanız sevinirim bu arada creation master'dan da yapamadım
llromeo ya bendede öyle... hem belcika liginde ikinci lig takimlar ve malatyaspor yerine anderlecht yaziyor... ne yapmam lazim yardim edermisiniz lütfen????
bygench onu ben yapabildim birasda şansım var sanırım ama creationcentrede ligleri düzenle diyeceksin daha sonra türktelekomlig a nın parantaz içindeki biri 2 iddaa lig b ninkinide 3 yapıp save data diyip çıkacaksın llromeo iddaa lig b yi yükle geçiyor
PaRDa bide arkadaslar ben bu yamayı yukledim bazı oyuncuların isimleri maç sırasında yazmıyo örnegin:kys:kamber,trb:umut...aklıma gelenler sadece bunlar bi bakarsanız sevinirim?!