Orjinal Mesajı Yazan: bart_
Kaç dakikanı ayırdın ?
:D :D zor olmadı bea.
Herkes gördüyse sorun yok.Bende simetri hastalığı var o yüzden bu değişiklikler hemen gözüme çarpıyo.
Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
METOCAN BAKIYORUMDA SON ZAMANLARDA OLDUGU GİBİ YİNE FARKLILIK CABASI İCİNDESİN. BENDEN SANA Bİ ABİ TAVSİYESİ.
TRAFİK KURALLARINA UY, UYMAYANLARI UYAR
Bu forumda METOCAN diye biri olmadığı için ve bu isme en yakın ben olduğum için sana cevap veriyorum.
Benim adım mete de değil, meto da değil, can da değil, Metin.
Öncelikle bi insanı iyice tanımadan yorum yapma.
Farklılık çabası içinde olmam seni ilgilendirmez.Evet ergenlik dönemindeyim ve farklılık çabası içindeyim.Herkes bilirki ergenlik çağında olan bir insan dikkat çekmek için farklı davranır.
Ve abi tavsiyesi vermek için de benden sadece yaşın büyük.Görüyorumki yıllar geçtikçe yaşından başka hiçbirşeyin değişmemiş.
Başka bi konudaki hakaretlerini de görmezlikten geliyorum.Senin terbiyen beni ilgilendirmez.