XII **evet arkadaslar mesela barcelonanın stadını oyunda nasıl otomatik olarak san siro yapabilirm?yardımcı olursanız sevinirim..**
ogulcan_g creation masterda teams gir hangi stadı hangi takımın yapacaksan o takıma gir generic bölmnde aşşağırda stadium var ona tıkla artk ne yapcaksan yap :D ;)
XII Orjinal Mesajı Yazan: ogulcan_g creation masterda teams gir hangi stadı hangi takımın yapacaksan o takıma gir generic bölmnde aşşağırda stadium var ona tıkla artk ne yapcaksan yap :D ;) creation master ı nerden bulabilirim?