HAKSAN07 Bütçem her maçın bitiminde devamlı olarak azalıyor.Bilet fiyatlarını pahalıya getirdim.Stadyum menejerinide yükselttim.Daha fazla eksi vermeye başladı.Ne yapmam gerektiğini ayrıntılı olarak lütfen biri açıklasın
PaRDa o senin ilk sezona başlarken sponsor antlasması yaptıgın reklamlar var ya ondan dolayoı oluyo harin olsun!
ogulcan_g oyuncularla sözleşme yaparken düşk fiyat ver çnkü onlar maç başı para alıyorlar o yüzdende bütçen azalıyor bide sezon başında en çok parayı veren sponsoru seç ;)
gamer1907 ya kardeşim int. bi dolaşsan ticket price patchs var onla çok yüksek oluo ve para azalmasından da etkilenmiosun. bazen ticket price patch + yerine acaip - verio ama o zaman career patcher prog.uyla pacthlersin sonsuz olur
carlos111 Orjinal Mesajı Yazan: HAKSAN07 Bütçem her maçın bitiminde devamlı olarak azalıyor.Bilet fiyatlarını pahalıya getirdim.Stadyum menejerinide yükselttim.Daha fazla eksi vermeye başladı.Ne yapmam gerektiğini ayrıntılı olarak lütfen biri açıklasın oyunculara çok para veriyon maç başına