Arkadaşlar ben Fifa Manager 07 ye yeni başladım.
O yüzden bi sorum olacaktı.
Oyuncuyu kendimiz kontrol ettiğimizde acaba hangi tuşlarda neleri yapıyor yazabilirmisiniz
FIFA 07 ile ayni olduğunu düşünüyordum ancak E tuşuna bastım oyuncu koşmuyo.
Ayrıca topu havadan atmak istiyorum yine adam bişey yapmıyo.
Acaba oyuncuların hangi tuşlarda neler yaptığını bana yazabilirmisiz? zahmet olmazsa?
Şimdiden Teşekkürler!!!