musclecar_91 arkadaşlar inönü ve alisamiyen stadları war fb nin ki neden yok.yama yapanlara sesleniyorum sizin yaptıgınız bir ayrıcalıktır neden fenerbahçe ile ilgili fazla yama yok?
BlackEagle92 Kardeş soccercenterın dosyalar bölümünde 3 büyükler stadyumları adı altında mevcut şükrü saraçoğlu stadyumu hatta linki http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1152/Stadyumlar-3-Buyukler-Stadyum
BlackEagle92 Arkadaşım yanlış anladın!! Oyuna ilk kurduğun yama bu olsun diyorum!! Ondan sonra istedğin yamayyı kur!;)