RaptiyeRapRap Orjinal Mesajı Yazan: ozkan_bjk bance Ronaldınho ve C.Ronaldo dur.. hep aynı oyuncuları sylüyorsunuz oyuncu geliştirerek te oluyo bu işler hee eğer geliştirmeden diyosanız ibrahimoviç var alves var hep aynı ronaldinho henry c.ronaldo...:cool:
20berkan20 Bence en iyi oyuncu ronaldinho çünkü bütün kişisel özel hareketleri bir tek o yapabiliyor. Örneğin fil-flap hareketini ronaldinho dan başkası yapamıyor fakat c.ronaldo'nunda kendine özgü müthiş hareketleri var.(spacial-1,spacial-2) :rolleyes:
20berkan20 BENCE EN İYİ RONALDİNHO ÇÜNKÜ EN İYİ HAREKETLER ONDA ÖRNEĞİN FLİP-FLAP SÜPER Bİ HAREKET SADECE RONALDİNHO YAPIO OYUNDA :ROLLEYES::rolleyes:
__MeTeHaN__ Kaleci:Buffon Defans:Zambrotta, Ferdinand, Nesta, Roberto Carlos Orta :Beckham, C.Ronaldo, Kaka Forvet Arkası: Ronaldinho Forvet:Rooney, Henry Tabii biraz da oyun sitilinize bağlı...
By.Ekim veya şöyle yazım; -Kaleci:Van der Sar -Defans:Cris,Nesta -Orta Saha:Kaka -Forvet Arkası:Ronaldinho -Forvet:Nonda,Henry Bence bunlar Aday Ben Nonda ile nerden vursam kaleyi buluyo...
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: __MeTeHaN__ Kaleci:Buffon Defans:Zambrotta, Ferdinand, Nesta, Roberto Carlos Orta :Beckham, C.Ronaldo, Kaka Forvet Arkası: Ronaldinho Forvet:Rooney, Henry Tabii biraz da oyun sitilinize bağlı... 4-3-1-2 oynuyorsun bende öyle oynuyorum kaleci olarak bence petc ceh i kullan