GencFB_1907 kardesler ben yaptim da nasil size bu resimi gostericem ayni Anders_52 yaptiki gibi gostermek istiriyorum da yaptirim resimi size gosteremiyorum nasil yapiyonuz acaba resim ben de de tek size gostermem kaldi iste unu yapamiyom yardim lutfen!!!
Ayrton Senna Da Silva Klavyede sağ üst tarafta Print Screen tuşu var. O tuşa bas. Daha sonra paint'i aç yapıştır a bas. Resmi jpg formatında kaydet. imageshack.us a upload edip linkini buraya yaz
GencFB_1907 kardes anadim da resim i yapistir dim paint e simdi resim benim bigisayar da da iste buraya koyamiyorum... iste bu lafi aniyamadim valla : mageshack.us a upload edip linkini buraya yaz ???? mageshack nedir??