İngiltere'nin başkenti Londra'da Richmond belediyesi, yüksek oranda karbondioksit yayan otomobillerin sahiplerinden, normal araçların sahiplerinden alınan yıllık park ücretinin yaklaşık üç katının alınmasına karar verdi.
Londra'nın güneybatısında bulunan Richmond belediyesi, hava kirliliğine büyük "katkısı" olan otomobiller için diğerlerinden daha yüksek park ücreti ödenmesi gerektiğini belirtti. Kararın mayıs ayında uygulanmaya başlanacağı kaydedildi. Bazı sivil toplum örgütleri ise iki otomobili olan bir ailenin şu anda yıllık 200 sterlin park ücreti öderken bu rakamın bir anda 750 sterline yükselebileceğini, bunun haksızlık olduğunu savunuyor. Bu arada Londra'daki dokuz belediyenin daha Richmond belediyesinin kararını benimsemeyi planladığı ifade edildi. Lambeth, Tower Hamlets, Camden, Kensington&Chelsea, Barking&Dagenham, Harringey, Southwark, Hackney ve Havering belediyelerinin de benimsemeye hazırlandığı uygulamayla ilgili olarak Richmond'da yapılan ankete göre, bölge sakinlerinin yüzde 49'u uygulamayı destekliyor, yüzde 39'u uygulamaya karşı çıkıyor. Richmond sakinlerinin geri kalanı ise bu konuda yorum yapmıyor.