yaw arkadaşlar ben pc öğretmeniyim sizden birşey rica etsem bu yamaları nerde nasıl hazırlıyorsunuz paylaşa bilirmisiniz
forma yapımı gibi özellikleri hangi prog. kullanarak yapıyorsunuz
arkadaşlar ok belki paylaşmak istemezsiniz ama en azından biraz ip ucu verseneiz birde fazla olmazsa görüntülü bir örnekle anlatsanaız olmaz mı
yinede ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim ....!