FifaMen evet gayet iyi işler çıkartıyorsun,yanlız bence tüm yaptığın faceleri bir konuda topla böylece görüntü kirliliği olmamış olur;)
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ yaşına rağmen gayet iyi ;) eheheeh :D ne diyim, eyvallah :)
tcan Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ yaşına rağmen gayet iyi ;) eheheeh :D ne diyim, eyvallah :) gerçi fazla fark yok ama dimi :D
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: __t_C_a_N__ yaşına rağmen gayet iyi ;) eheheeh :D ne diyim, eyvallah :) gerçi fazla fark yok ama dimi :D tabi 9 benim gerçek yaşımsa :)
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: Metin_Oktay E niye 9 yazdın peki. canım öyle istedi, sen niye soruyorsun peki?!