ByDomin selam arkadaslar bu patch yukledim harbi super ama spiker konusmuyo bende ya nasıl yapcaz mesajlarda load ediyoz falan diyo o ne ya bi yardım etseniz
MK_XX Orjinal Mesajı Yazan: siyahi26 Orjinal Mesajı Yazan: MK_XX BEYLER, AYNI TOPU VE STADYUMU SECMEKTEN YAKINAN ARKADASLARIN SORUNLARINI ÇÖZDÜM, DAHA DOGRUSU ÇÖZÜMÜ ARASTIRIP BULDUM YANİ ALINTIDIR.... AMA DENENMİŞ VE DOGRULANMISTIR, COK GÖRMEYENLERDEN Bİ TESEKKÜR BEKLERİM, HEPSİ BU;) BÜTÜN DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİNİZ SEYLERİ(TOP-STADYUM) FORMA SECME EKRANINDAN SECEBİLİYORSUNUZ.... FORMALARINIZI SECTİKTEN SONRA, PS2 GAMEPAD'İNDE SELECT TUSU OLARAK HANGİ TUSU BELİRLEDİYSENİZ, ONA BASIN, DEĞİŞTİREBİLECEĞİNİZ SEYLERİ GÖRECEKSİNİZ....(1 KERE BASINCA TOP SECİMİ, DEVAM EDİNCE STADYUMDU SANIRIM) HEPSİ BU... AYRICA KALECİNİZİN FORMASINI DEĞİŞTİRMEK İÇİN DE "O" YANİ UZUN PAS TUSUNA BASIN... BU DEĞİŞİKLİKLERİ YAPTIKTAN SONRA AYNI SEYLERİ NORMAL MENÜDEN YAPMAYIN..ORADAKİLER SİZİN SECTİĞİNİZ SEYLERİ BELİRTMESE DE OYUNA GİRİNCE İSTEKLERİNİZİN YERİNE GELDİĞİNİ GÖRECEKSİNİZ... HEPİNİZE BOL GOLLÜ MAÇLAR:):):):):) ewet denedim. harika çok teşekkür ederim. bi ton stat çıkıyo. yanlız bişey soracağım. her maçta artık kendim değiştirmek zorunda kalıyorum dimi. kendi otomatik değişmiyo sanırım. arkadaşlar tavsiye ederim. tüm liglerin statları var. istediğiniz topta çıkıyo. bence deneyin. tekrar teşekkürler arkadaşım. maalesef, master league dahil her mactan önce kendin secmek zorunda kalıyosun, ama bence değer;)
ugurgunduz Selam. Ben superpatch kullanıyorum gayet de memnunum.Ancak bildiğiniz gibi sezon bitti ve transferler başladı.Puperpatch için hazırlanmış son transferlerin yer aldığı optıons file var mı? Çok aradım ama bulamadım.Böyle bir transfer uptadete dosyası varsa nerden bulabilirim? Yardım ederseniz sevinirim.
sizden_bize255 http://www.youtube.com/v/l9u3mEQlAL0>http://www.youtube.com/v/l9u3mEQlAL0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
sizden_bize255 video daki kız 11 yaşında we tatile gittikleri bodrumda kalbi durmuş ilk müdalede kurtarılmı ama şuan yoğun bakımda nasıl kalkacagı belli değil allah korusun vefaat de edebilir uyanada bilir tahataya vuruyorumözürlüde olabilirmiş :(
fjcfcefjc yamayı indirdim zar zor da olsa çok uzun sürdü. ama sonra extract yaparken part 2 bozuk dio.hiç bi şekilde çözüm yok mu? giden kotaya mı yanıyım yoksa zamanımına yanıyım bilemedim. yardım lütfennnn
EpSoDy spiker sorununu bir sekilde cözebilirsiniz ingiliz spikerde devamlı load etmeniz gerekir pes 6 cd sinden almanca veya diger spikerleri yükleyin yüklüysede comantry langue den almanca veya hangisi varsa onu secin bir kere load edin bidaha ugrasmayın bende calısıyo almanca hem english ten sıkılmıstım mac ilk baslarken nane molla diyo :)))
flexelem arkadaşlar bu patch i pes2007 de kullanabiliyormuyuz ?... ( kesin sorulmuştur önceden de :) )
MAHMUTU91 arkadaşlar bu site her halde uploadları iptal etmiş çünkü linklere tıklayınca hata veriyo bi ayar çekerseniz sevinirim emeğinize sağlık
tugaydogan http://www.youtube.com/v/BnIpYR3k5VU>http://www.youtube.com/v/BnIpYR3k5VU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bu benim pes 6 ım isteyene link verbilirim
the_gitarist_berk tugay abi abi link vericen mi baba büyüksün süper olmuş görüntü öle gösteriyor şu linki verde bizde bakak yaw olmuyor böle:D
dr fuchs kardeş bu flefront dan nasıl indiriyosunuz alah aşkına söleyin ben indiremiyorum bi yardım edin lütfen