ben de patchi eksiksiz kurdum ve herşey çalıştı sorunsuz olarak(spiker hariç) Ama eski haline çevirmek istiyorum bir türlü yapamadım. Tamamen sildim oyunu patch datalarını sildim. Kalıntı kalmasın diye kayıt defterinden de pes ile ilgili herşeyi sildim ve 0dan yükledim. Başlangıç ekranı, sesler eski hali ama hala patchten kalan formation settings ve oyuncular. Niye düzeltemiyorum çok uğraştım. Yardımcı olabilecek varsa sevnirim.
Not: Ayrıca edite girdim, neredeyse tüm oyuncuların özellikleriyle oynanmış. Default yaptığımda hepsi değişiyor. Neden böyle oyuncu özelliklerinin oynandığı açıklamada yazmıyordu sanırım. Sadece grafik ve güncel oyuncu paketi sanırken bu ne böyle oyuncu özellikleri çok oynanmış.
Yapanların emeğine sağlık ama bana göre değil, eski haline döndürmek istiyorum. Lütfen yardım.