beyler stad olayınu ben çözdüm şöyle
hep çıkan o stad varya napoli stadı ; ( kitserver\GDB\stadiums ) bu klasörün içinde o stadın dosyası var o dosyayı sildiğiniz zaman diğer o stadlar açılıyo ama hala 240 tane stadı oyunda göstermiyo sadece 37 stad görüyosunuz 4 büyüklerinde stadı var ama açılmıyo oyuna da aktaramadım zaten