THEPASHA52 2.bilmem kaç gb dosyayı indirdik kurulumu a'dan z'ye eksiksiz yaptık!Tam maç başlıcak pes.exe çalışmayı durdurdu felan oyundan atıyo bizi.Yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim okadar uğraştık tırt çıktı...
38_YUNUSO_38 linkler ölmüş zaten kardeş yenilenmezsen artık 1 sene geçti sen en iyisi tsl 09-10 yamasını bekle bence ...