mirдňdд inşallah hep böyle güzel oynarlar iddaa ediyorum bu futbolla ligde bize rakip olacak takım yok....
typhlosion hayatımda ilk defa bu maç bitmesindedim son 2 maçtır çok güzel oynuyoruz umarım bozulmaz bobo gerçekten mükemmel oynuyor :) kleberson çıktı takım şahlandı ya.