Arkadaslar elimde bircok klubun HD amblemleri war ama FAN editden yukleyince COUDNT OPEN weya TOO MANY COLORS falan yaziyo.Bide bunlarn boyutunu 64 64 e nasi indircez hangi programla yoksa acilmiyolar.bu sefer biri lutfen yardim etsin :confused:** **