yusuf5494 oyunun orjinali var.network a giriyorum benden password istiyor oraya ne yazacam ben onu bilmiyorum.yardım ederseniz sevinirim. asutay20@hotmail.com yusuf_5494@mynet.com yukarıdakiler benim e-mail adreslerim.
naki1907 arkadaslar pes 2008 nasıl oynanıyor o possawol'a ne yaziliyor solersenias mutlus olrm lütfen bu mail adresimi ekleyin gfb_cemre_demir@hotmail.com