arkadaslar bn daha yeni üyelerdenim..bilgisayarımı yeniledim 512 ram e ve 512 ekran kartını da 512 yaptım..artık turnuvalarda yerimi almak istiyorum ve maclar yapmak istiyorum..ama fifa ve pes in orjinal cd leri cok pahalı..belki bir tanesini alırım ama ikisinin de orjinaline sahip olamam..kopyalarından alsam oynayamazmıyım??yardımcı olun eğer orjinal alırsam fifa 07 mi pes 6 mı alıım..lütfen yardım edin..