Denizimo ben pes6 da logo yapmak istiorum ama bi türlü olmuyor transfaran olayı filan biri yapmayı anlatabilirmi yada bu resmi logo haline getirebilirmi biri
Denizimo hayır logo değil hani master leaugede adidas filan koyduğumuz formaya yerler varya oraya marshall ı koymak istiyorum onu naıl yapcam onu soruyorum yada biri yapabilirmi yukaarda resmi var