kaplan67 arkadaslar ben fıfa kullanıcısıyım ama fıfa 07 de transfer yapamıyorum ndrıe bu sısn sırrıı managerde felan oyuncu kıralama nasıl oluyo anlatırsanız sevınırım sımdıden saolun...