Passenger Daha herkes Saddam'ın idamını konuşadururken ortaya yeni iddialar atılıyor..geçenlerde haberlerde duyduğum bir habere göre idam edilen kişinin Saddam'ın dublörü olduğu söyleniyor..ne kadar doğrudur orası bilinmez ama vereceğim siteye girip bakmanızı bir tavsiye ederim..Saddam ve dublörleri arasındaki farkları falan anlatmış..tekrar söylüyorum doğru mudur değilmidir bilinmez ama yinede bir bakın.. http://www.kerkukfeneri.com/saddam_huseyin_kerkukfenerixx.asp garip gerçekten..
Ozzy_AFR belkide içimizdedir her an heryerde olabilir ... yok daha neler :D:D öldü saddam finiş finito bitti the end
mirдňdд ya arkadaşlar verilen linkteki yazıyı okuyunca ve resimleri inceleyince insan gerçekten saddam ölmemiş olabilir diyor resimleri iyi inceleyin benimde içime kurt düştü açıkcası...
Anxiety Belkide sitede yazanların tam tersi.Yani Saddam da gamze falan yok olabilir.Burnu büyük olabilir. vs. vs.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Bize ne yaw... Ölen ölmüş kalan kalmış.Bizi bağlamaz. nası bize ne yaa abd bu adam yuzunden dibimizde bulunan ve halki müslüman olan bi ülkenin topraklarinda hüküm sürmekte. abd, srıf saddamı yakalayabilmek icin onlarca masum insanı öldürdü. sen simdi kalkmıs bize ne yaww diyosun. sonra bu ülkeler bizim topraklarımıza geldiginde bize ne yaw diyebilecekmisin peki. bu kadar rahat olmayın, biraz da kendinizi onların yerine koyun. ben inanmıyorum öldügüne. abd onu öldürmez. savas sırasında üç dört tane benzeri ortaya cıktı. ölen de yine bir benzeridir
bart_ Yazı çok ilginç geldi,ilk konuya baktığımda hiç inanasım gelmedi ama baya ilginç geldi.. ayrıca resimler biraz çelişkili geldi bazıları,ps gibi ama bazı resimler baya inandırıcı.
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Belkide sitede yazanların tam tersi.Yani Saddam da gamze falan yok olabilir.Burnu büyük olabilir. vs. vs. bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyosun yani.. bana pek inandırıcı gelmedi saddamın ölmesi şiilerle sünnilerin birbirine düşmesini tetikledi ve bu abd nin işine yaradı.çünkü kargaşa çıkmış bir devlet daha kolay yönetilir.
Peshayat ya bencede Olabilir önceden de duymuştum saddamın 4-5 tane kopyası filan varmış nekadar doğru bilmem..
MoonLord Olabilir de amerika işine geleni yapıyor kimse de sesini çıkarmıyor yada çıkaramıyor neyse konu dağıtmayım bu konu iyice uzar...