AkrepK. Arkadaşlar ben football manager oyunlarını çok seviyorum ama hangi takımda olursam olayım 4-5 maç galip gelip sonra hep yeniliyorum neden acaba?
AkrepK. Orjinal Mesajı Yazan: joseemre valla ben 2011 deyim 4-4-2 oynuyorum sende chelsea le oynamayi dene Ama ben türk takımlarıyla oynamak istiyom:(
onurmurat 4-4-2 fakat AMR ve AMl oynatcan ayrica butun oyuncalara mevki ozelliklerini oynat zaten ayarlarda var