Arkadaslar sonunda buldum nasıl yapılacağını ama o-edit ile faceleri az düzeltmek gerekiyo bana birisi o-edit programının o büyük penceresini nasıl acabileceğimi söylerse ps2 facelerimi yayınlamaya başlıyacağıma ama lütfen acil yardım edin! yaklasık 200 tane tsl facelerim var bunları sizinle ps2 uyumlu halinde paylasmak isterim
