B.k gibi para var adamda.Hala para peşinde.10milyona ihtiyacı olan insanlar varken.Bu dallama 10milyon$ istiyo.Kimsenin vereceğini sanmam.Verecek olan da çok varlıklı biri olur heralde.
Anlayamadığım nokta nasıl bir reklam olucak.Yani Tarkan TV'ye çıktığında "BEKO'nun sunduğu Tarkan bitti." falan mı denicek.Yoksa konserlerde falan afişlermi asılıcak.Eğer konserlerde afiş asılcaksa tamamen saçmalık olur.Çünkü adam 40yılda bir konsere çıkıyo.Ordan da reklam sahibinin hiç bi kazancı olacağını sanmam.
Yada Tarkanın T-shirt'lerinde BEKO, Arabasında dövme olarak BEKO, zartında BEKO, zurtunda BEKO şeklinde mi olucak? :confused: