Orjinal Mesajı Yazan: cannerd
yaw güsel de messi ile attığın golu nasıl attın.Onu merak ettim.Şimdiden teşekkürler.
AGA SOL AYAK ADMLA SAĞA GİTTİM ATARKENDE YUKARI İLE BİRLİKTE SAĞA Bİ DE ŞUTA BASTIM ATTI..TAM BİLMİYOM NASIL ATIINI AMA GENELDE MESSİ EMRE FLN YAPIYO BUNU ..AMA SAĞ TARAFATA OLMASI GEREK..