arkadaşlar öyle degil ilk ben innternette yazdım vedebu siteye bu olayı şimdi kendi yarı sahandan yerden sert bir şekilde vurman için adamın önü boşsa eger karşı kaleye dönük şekilde a+d tuşlarına basıyorsun ikisine aynı anda ama a tuşuna yarım basıyorsun d tuşuna tam basıyorsun ve gol oluyor ama bunu yaparken karşı kalenin sag veya sol direk lerinin yanından gidecek şekilde ayarla çünkü kaleci ortada durdugundan tuta biliyor ama yanlardan vurunca kaleci bazen mal mal bakıyor diregin yanından gooooooooooool oluyor :)