Silent Scream maçta 15 20 tane sarı kart cıktı cok sinir etti beni ya sarı kartlar yüzünden atak bile yapılmıyor zaman kalmıyor cünki nası düzelir buu?
Silent Scream Orjinal Mesajı Yazan: HellboY Bu nasıl maçtır ya:)Pauleta'dan da ne kaleci olur:) pauleta kaleci degil ya:) sıra bozulmuş kaleci ortada bi yerlerde ama uyuz bi durum bu ya
Cesc Bence oha denecek bi durum deil. 2007de nasıl bilmiorm ama 2006da rastlanmayan şey deildi 12 sarı kart. Hatta benim kaleyi bulan 15 şutuma karşı rakibin 1 kaleyi bulan şutu olupta kaybettiğim maçları bile hatırlıorm.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: zenvation sari kartlar yuzunden disiplin cezasi verebilirsin denemek lazim ilk mesajın:D