loranleroy Arkadaşlar siteden indirdiğin yamayı kuruyorum ama ne takımlara ulaşamıyorum.. bu konda destek olabilirmisiniz?
BeYaZ_YaRaSa **BeLgeLerimdeki Fifa 07 isimLi klasördeki önceden kaydettigin goller hariç hepsini sil sonra tekrar kur we oyuna gir..Sorun ondandIr büyük ihtimaL..**