emre7b arkadaşlar fifa menager 07 demoyu açtığımda FIFA Manager 07 reguires at least 768 MB of free swap file space.Please free the required space and re-run the game diye bişey çıkıyor lütfen yardım
cemre_cimbom arkadaşım bene de olmuştu bilgisayarıma sağa tıkla özelliklere tıkla gelişmiş sekmesini tıkla.ondan sonra performans yazan yedeki ayalara tıkla,açılan yerden yine gelişmiş yazan yere tıkla altta değiştir var ona tıkla.boşluklar göreceksin başlangıç boyutu yazan yere 800 yaz ayarla'ya tıkla tamam de en son olarak tam deyerek çık hepsinden.Bilgisayar yeniden başlatılması gerekiyor diycek tamam de açıldığında artık oynayabilirsin iyi oyunlar...
furkantos benimde bir sorun var oynun fullünde eskiden çok güzel oynuyordum oyunu sonra swap die uyarı çıkmaya başladı yükseltim onu ama oyuna girerken ea sports diyor sonra windowsa dönüyor neden oluyor bilen varsa yazabilir mi
sinnan bendede aynı sorun var tam manager adımı yazıp oyuna başlayacakken oyundan atıo ama bana hata mesajı vermio konuyla ilgili bilginiz varsa lütfen yardım edin