gkmentuna evt yaa.sitede mehmedinhonun kitserveri var tsl formaları falan ama link ölü.duyun artık pes5 cilerin sesini yahu:D
baatmann hepiniğz eselam öncelikle hepinize sevgilerimi sunar gözlerinizden öperim sitede yaptıklarınızdan dolayı teşekkür eder hepinizin ....na korum SAYGILARIMLA...
galatasaray_heinz_05 http://www.youtube.com/v/mP-VsBZNl9U>http://www.youtube.com/v/mP-VsBZNl9U type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> hadee yhafff
nightfire92 ya şu tslnin linkini verecek olan var mı? formalar falan takmadan oynarım ben ne zamandan beri arıyorum...
_GangboY_ ya şu tslnin linkini verecek olan var mı? formalar falan takmadan oynarım ben ne zamandan beri arıyorum... bende var bu siteye yükledim neyse al link: http://rapidshare.de/files/34200748/kitserver.part1.rar.html(part 1)http://rapidshare.de/files/34205277/kitserver.part2.rar.html(part 2)http://rapidshare.de/files/34250960/kitserver.part3.rar.html(part 3) _GangboY_ Orjinal Mesajı Yazan: nightfire92 ya şu tslnin linkini verecek olan var mı? formalar falan takmadan oynarım ben ne zamandan beri arıyorum... link: http://rapidshare.de/files/34200748/kitserver.part1.rar.html(part 1)http://rapidshare.de/files/34205277/kitserver.part2.rar.html(part 2)http://rapidshare.de/files/34250960/kitserver.part3.rar.html(part 3)
_GangboY_ Orjinal Mesajı Yazan: nightfire92 ya şu tslnin linkini verecek olan var mı? formalar falan takmadan oynarım ben ne zamandan beri arıyorum... link: http://rapidshare.de/files/34200748/kitserver.part1.rar.html(part 1)http://rapidshare.de/files/34205277/kitserver.part2.rar.html(part 2)http://rapidshare.de/files/34250960/kitserver.part3.rar.html(part 3)