Herkese Merhaba,
16.01.07 tarihi itibari ile Türkiye'nin su kampanyası
başlamıştır. Aşağıdaki linke tıklayarak suyumuzu nasıl
tüketiyoruz animasyonunu izleyebilirsiniz.
Susuzluğa mahkum olacağımız günler kapıda elimizdekinin kıymetini bilelim.
Animasyon.