Orjinal Mesajı Yazan: CNC 59
FİFA 07 TÜRKÇE SPİKER YÜKLEDİMSPİKERDEN SONRA OYUNDAN ÇIKARKEN TAKILIYOR BİLGİSAYAR KİTLENİYOR.BAŞINA GELEN VARMI? BİR ÇARESİ VARMI
Kardeş Spikeri ben yayınladım. Açıklamasını söyle yapayım sana. Dediğin sorun bende de var fakat bu spikerle alakalı değil. Çünkü daha dün gece oyunu sıfırdan kurdum spikeri yüklemedim faceler yükledim aynı sorunu tekrar yapmaya başladı. Facelerden olabilir. ctrl+alt+delete yapıp çıkıyorum bende.
Ayrıca bu konuyu keşke spikerin olduğu konuya açsaydın. Belki başkalarıda yardımcı olabilirdi.