Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Çok kötü bir çeviri bence. Doğrudan türkçe kelimeleri üstüne yerleştirmek gibi. Biraz daha anlatım güçlenmeli. Elbette işe yarar bir yama ve keslnkle ne demek istediğini anlayacağız ama bence sadece geçici çözüm.
Ben ilk defa çeviri gerçekleştirdim kendim adıma gayet çok mutlu oldum, Biz daha yolun başındayız ufak tefek hatalarımız olabilir amenna biz ona bir şey demiyoruz, apılamadan yürünmez dimi ama bir daha ki sefere daha düzgün şeklini çıkarırız inşallah.